2012

Nyårslöften. Eller nyårslöften och nyårlöften, dessa är mer mina konkreta mål för 2012. Men låter dem rubriceras som nyårslöften för att få lite högtidskänsla. hähä.

Personliga mål
-Fixa körkort till sommar 2012
-Tillgodogöra de basala behoven mer konsekvent; sömn, mat, motion (denna punkt kommer jag arbeta mest aktivt med här)
-Läsa en bok i månaden
-Vara snäll mot mig själv, lyssna på behov och tänka bra om mig
-Strukturera och planera mer, det är viktigt både för välmåendet men också på grund av de brister jag har med mitt minne.
-Umgås med massor folk jag gillar!
-Göra nya grejer och inte falla i gamla mönster (älskar variation)
Nöjen
- Minst två festivaler
- Dra på lite nöjestrippar!
-
Skola/jobb
-Fixa matte b
-Få lite bättre på hp-provet
-Fixa 1 naturkunskaps prov och 1 laboration
-Lägga upp D-uppsats, ta min magisterexamen!!!:D
-Jobba halvtid
Börja på ny utbildning ht 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0