dienstag

Fruhstuck!(+ det tyska y:et vilket jag aldrig lär mig finna på tangentbordet)



äpple/kanel/russin té med sojamjölk. musli med sojamjölk. rostat fullkornsbröd med grillad zucchini/kronärtskocka och kapris (note till mig sjäälv, låt antipastin torka av på hushållspapper nästa gång-blev way för oljigt för min smak)


EDIT.

sedan blev det inte så mycket spännande, falafel på stan till lunch, och 2 morötter till middag.
skyller på att jag var ute på en fyratimmars promenad runt industriområdena och lyssnade på die Zauberflöte minst tusen ggr, men hann iaf shoppa till en mer inspirerande dag imorgon:



vaniljsojamjölk/chokladsojamjölk, grönsaker, ingefära, vitlök, veganmajonäs och ramlösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0