mat och skola

har en sjukt seg period just nu. är döförkyld samt är i slutspurten på en ganska gräslig tenta p. spenderar mest tiden med att ömsom tjura ömsom plugga i min säng. lyssnar på daniel johnston och tjurar lite till. äter mat och gnäller över att jag är socialt understimulerad och hur synd det är om mig. ni får vara glada att ni slipper träffa mig rent fysiskt för tillfället.

här spenderar jag den mesta av min tid:





har inte ätit mat ur sunkiga matlådor på ett antal dagar, det är ju fint!
dagens middag, veg.yoghurt willys "specialflingor", banan, linfrön, psylliumfrön. en polar extreme med tartex örter. lingonté med sojamjölk med vaniljsmak.



gårdagens, bönröra(kidney, vitabönor) med lite fullkornsnudlar och linssallad med champinjoner




förrgår, blandade bönor, morot, falafel sojayoghurt, vitkålssallad, linsallad och ett delikatessknäcke med tartex


tillbaka till sängen...


/Fridens Liljor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0