yoooo

ey yoooo...
buuuu, ni är bra på å läsa men inte att kommentera va!;D
idag har jag haft en taskig dag som sen blivit en fin dag ändå.
har en dum ovana dock som jag måste måste sluta med, det pajjar min fysik annars.
imorrn ska jag upp halv sex så jag hinner simma lite innan skolan. sen ska vi sitta och gå igenom lite habermas, sen föreläsning i feministisk teori, sen blire quis på NH på kvällen. blir nog en bra dag!
har börjat längta sjukt mycket till vår och sommar, lyssnar på bitpop mest hela tiden det är det mest somriga och peppigaste jag vet. going back to the rootz liksom...





































Kommentarer
Postat av: sara

snart sommar o sol o fuller som kastruller:D Ja!

2010-02-11 @ 00:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0