dagens!

vilken stil har du?

Nörd

Jag har blivit instängd på toaletten ( )
Jag har blivit dassad ( )
Jag har glasögon (x)
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt ( )
Jag har bra betyg ( x)
Jag har/har haft tandställning (X)
Jag tänker inte mycket på mitt utseende (/)
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (/)
Jag tycker schack är roligt (x )
Totalt: 5



Fjortis

Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
Folk har kallat mig korkad ( )
Folk har kallat mig fjortis ( )
Jag lyssnar på remixade babyröster (x )
Jag är blond ( x)
Jag tycker att jag är snygg ( )
Jag festar varje helg ( /)
Jag röker ( )
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Jag är dålig på grammatik (x)
Totalt: 3,5



Emo-kid

Jag lyssnar på emo ( x)
Jag är piercad (x )
Jag har svart hår ( )
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
Jag gråter ofta (/ )
Jag skär mig/har skärt mig (x) 
Jag vet vad sXe står för (x )
Jag har snelugg ( x)
Jag spelar i ett band ( )
Jag använder kajal/eyeliner (x )
Jag har blivit kallad emo ( x)
Totalt: 7,5


Brat

Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
Jag använder mycket hårgelé/wax ( )
Jag tar aldrig bussen ( )
Pappa betalar ( )
Jag åker utomlands varje år ( )
Jag spelar golf ( )
Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
Jag har blivit kallad korkad ( )
Jag posar på mitt klassfoto (x )
Jag är solbränd året om ( )
Jag äter på restaurang varje vecka ( )
Totalt: 1



Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor (x )
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
Jag använder ord som ”din mamma”, ”mannen” och ”yo” (X)
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop ( )
Jag har slått ner någon (/)
Jag har hamnat i bråk med polisen (x )
Jag hamnar ofta i bråk ( )
Jag skolkar ofta ( /)
Totalt: 4



Datanörd

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (x )
Jag skriver cya istället för see you ( )
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online ( )
Jag säger lol, brb och omg IRL (x)
Jag är inne på datorn varje dag (X)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
Jag vet vad roflmao betyder (X) (
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ( )
Totalt: 4



emo såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0