Gutår!

haft en skitmysko men fin dag. sov bara 3 timmar inatt men kom upp vid sju ändå. var sedan produktiv i skolan till halv fyra. därefter stötte jag på min gamla love Fredrik Wikingsson och hans vapendragare Filip Hammar. jag gav en kärleksförklaring till förstnämnda och tog ett kort.ooh han e så finer!




sedan drog jag på bio med syrran och jenni och det var very gemytligt. när jag kom hem upptäckte att jag sålt mina begagnade converse för 400 på tradera (köpte dom själv för en hundring!) och detta kunde inte komma lämpligare. sedan har jag blivit ägare av sjukt bra anteckningar till en resttenta från 2007 som har varit min största rädsla de senaste 2 åren, och nu känner jag äntligen att jag kan greja den.


imorgon ska jag på musikquis på NH, på fredag blir det 2 födelsedagsfester och på lördag vankas julfest.
det gör inte så mycket att jag jobbar lördag och söndag, livet e fint ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅh:D avis!

2009-12-11 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0