good times

en bra dag idag!tack!
det började med den sannaste av lyckor, andras olycka. pete doherty ställde nämligen in och jag är jätteglad över att jag hann sälja biljetten och satsa på tentan istället. cowabungah!
jag tror också att tentan imorrn kan gå bra, och det verkar även som att jag blivit frisk!bara sådär..kör vi liksom!
kanske all lycka som sprider sig från skalle till kropp.
efter allvaret imorrn är också tanken att dunderparta, först jag och min partyvännina issa, sedan bär det av till tranås på äventyr. där väntar kära återseenden med mina galanta damer.

nu kollar jag på sunes jul och budar på en turtles tshirt på ebay. måste försäkra mig om att jag har vunnit den innan jag kan bädda ner mig bland mina femtusen kuddar.
...
yay nu vann jag den.

godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0