the biggest lie





Är jättebakis och sitter och lyssnar på the biggest lie med Elliott smith. Kan aldrig lyssna på den utan att börja tjuta.



I'm waiting for the train
Subway that only goes one way
The stupid thing that'll come to pull us apart
And make everybody late

You spent everything you had
Wanted everything to stop that bad
Now I'm a crashed credit card registered to Smith -
Not the name that you called me with

You turned white like a saint
I'm tired of dancing on a pot of gold-flaked paint
Oh we're so very precious, you and I
And everything that you do makes me want to die
Oh I just told the biggest lie
I just told the biggest lie
The biggest lie





Imorgon börjar skolan och det känns inte så jätteparty idag. Har nästan lite skolångest. Men jag tror att det är viktigt för mig att få in bra rutiner och sånt, på så vis slipper jag att vara ensam kvar med mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Zazza

Älskar dig min Mio, du kommer klara dig galant som vanligt! <3

2009-08-16 @ 17:47:20
URL: http://www.jagaringenrobot.se
Postat av: Karin S

Hej Mio!



Tack för den fina kommentaren på min blogg. Det är trevligt att ha en så fin (och begåvad) vän som du. Längtar tills du kommer hit!



Lycka till imorgon! KRAAAAAM!

2009-08-16 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0