Antichrist

hittade en liten hyllning som jag skrev efter att ha kommit hem och sett tidernas bästa film; antichrist.



"i torsdags såg jag återigen om antichrist..jag kan inte förstå hur en person kan skapa något som förmedlar så mycket ångest, att sätta igång min kräkreflex enbart genom visuella framställningar.

jag tänker hur många filmer jag sett innan jag fann denna, min stora kärlek bland dem. vad är det då som gör att jag inte kan glömma den här filmen? filmfotografiet, skådespeleriet,handlingen, de avskyvärda, brutala sexscenerna som spär på det vidriga? en del av de filmklipp som finns i den här filmen är de otäckaste jag sett någonsin. en del de snyggaste. de två gångerna jag sett filmen kommer jag på mig själv med tårar i ögonen. den är så bra att jag sitter och tjuter på bion.

jag kan inte komma tillbaka till verkligheten på många timmar, men fågan är om jag ens vill det. nu kan jag dö i frid. 
 "

















Kommentarer
Postat av: z

vill seeeeeeeee!!!

2009-08-19 @ 23:07:11
Postat av: m

är inte den kind of hemsk? :O

2009-08-21 @ 23:27:21
Postat av: Mio

Nej den är helt fantastisk!så bra att man vill dö..gotta see it!

2009-08-22 @ 08:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0