happy people never fantasize

arbetar fortfarande med tomhetskänslan skiten, skulle vilja studera människor som inte lider av detta mio-syndrom. försvinner det genom kärlek, trevliga hobbys, att ha en trevlig sysselsättning i form av arbete eller studier? skulle vilja påstå att jag i sådant fall skulle trivas mycket mycket bra här i världen. ändock är så icke fallet. jag funderar på om det möjligen är så att jag kommit till den punkt då jag borde acceptera sörjandet som det är. min svarta själ kanske är JAG per definition? inga yttre faktorer tycks ju inte ha någon inverkan på detta.


kan ju skriva en lista med trevlig saker. har hört att det ska vara bra. tjoff.

SAKER SOM GÖR MIG GLA`:
seinfeld (no.1 haha)
chailatte på espresso house
kaniner
mina vänner und familj
min gnälliga musiksmak, typ postrocken och gnäll-emon och indiepopen
min glada musiksmak, chiptunes och dålig techno
FILM
hoonihoo
att lära sig nya saker
sociologi
böcker med tema; förra sekelskiftets-överklass-moral-gnäll, deprimerade/sinnessjuka människor och annat kul
svtplay
sr.se
jävligt peppande feminism/feministiska brudar
laga snygg veganmat
historia
snygga kläder/människor med snygga kläder
fina tatueringar
RAMLÖSA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0