2010: bättre sent än aldrig!

2009 börjar gå mot sitt slut, här är din sammanfattning om detta år:

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-slagits!:S
slog en karl som försökte ta på mig fast jag sa nej och kastade en sax i huvudet på en fjortiskille som sa att jag var ful.
-dumpstrade också för första gången:)
-jobbade inte på sommarlovet (förutom på helgerna), väärt
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nää minns inte ens om jag hade några dock..hmm...säkert att bli allmänt snygg (ett nyåtslöfte jag jämt har haha)
njaaa orkade nog inte hålla det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 icke!
4. Dog någon som stod dig nära?
nää, tur det.
5. Vilka länder besökte du?
danmark, var på Gunther von Hagens konstutställning i Köpenhamn. Sen vare le suede för hela slanten. men var i en himla massa städer och flummade runt.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ro till att läsa, lite mindre bog, lite mer sparande av mina cash.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
när jag, Sara Issa och Becka var på liseberg!haha bland det roligaste jag någonsin gjort, hultsfred var riktigt kul många gånger.
8. Vad var din största framgång 2009?
mina betyg, och att jag har så sjukt mycket bra vänner. jobbat på ordenligt också... mått bättre också. gått/går i kbt, kunde gå till tandläkaren för första ggn ever utan att ha ångest
9. Största misstaget?
tro gott om vissa personer som forever and always är idioter
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp japp x 1000. Problem med magkattar efter festivalerna (massor alkohol, ingen mat)
magsjuk och en massa förkyld å sånt där. + 100 nya ärr..är så vild av mig och slår mig jämt.
11. Bästa köpet?
min tatuering!alla gånger.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor, räkningar, tshirts kanske..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina fina polare, hoonipie, miramis, livet generellt ibland, madness på hultsfred!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ulla Sjöblom-Nattkallare!!!!!!!!!!!(http://open.spotify.com/track/2PHHcyvLvydOqmwlByzqbq)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!:D
16. Vad önskar du att du gjort mer?
levt livet lifte oftare!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
klippt lugg, jag är så ohyggligt ful i lugg:c
18. Hur tillbringar du julen?
hos mormor, mamma, pappa och på julfest hos jessan
19. Blev du kär i år?
japp!
20. Favoritprogram på TV?
debatt, vem vet mest?, existens, seinfeld, kobra, uppdrag granskning.
21. Bästa boken du läste i år? 
inte jaget och maskerna med erwing goffman iaf
22. Största musikaliska upptäckten?
hmm..lyssnade en hel del på mgmt och band of horses
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
surroundsystem till datorn, produkter från lush och massa annat fint
25. Något du önskade dig men inte fick?
en rullgardin
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade kalas!med släkt och polare
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år?
alla år är mio-år!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
ovanligt slappt och bekvämt
29. Vad fick dig att må bra?
läs fråga 13!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
fredrik wikingsson!!
31. Vem saknade du?
nån jag inte träffade i år
32. De bästa nya människorna du träffade?
mina klasspolare, hannis, marja, och alla som jag lärt känna bättre under året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0