Bin ich verhaftet?

har haft två riktigt dåliga dagar. molnen börjar skingras och imorgon är mina Ior - dagar förhoppningsvis ett minne blott. ack vad jag älskar måndagar. antar att jag är pervers på nåt vis. men måndag=new chance.


men nu är det söndag i ca 1 h 21 m till och därför ska jag skriva mig en pepplista att gå tillbaka till när livet känns som ett dött lopp.

sara, jag utmanar dig till att skriva en sån här lista på din blogg!


bra med mig och mitt liv:

*jag har väldigt mycket vänner. har tyvärr inte tid att hänga med alla så mycket som jag önskar, men alla betyder skitmycket och är det bästa jag har!
* min familj och min hooni. har svinbra kontakt och älskar alla som satan.
*min fina kanin miramis, som är den bästa roommate´n man kan ha!
*gillar mitt hem och tycker att jag har jättefina saker i mitt rum.
* är extremt trygg i mig själv när det gäller att umgås med andra människor. är nästan aldrig nervös när jag ska träffa några nya kontakter.
*säger alltid vad jag tycker även om jag får skit för det.
*är normalsmart.
*har läst väldigt mycket böcker och sett väldigt mycket film, så har rätt bred bildning i de kategorierna.
*har lätt att lära och komma ihåg saker.
*jag vet exakt vad jag vill bli, och jag är duktig i skolan så tvivlar aldrig på att jag inte ska nå mitt mål.
*jag har stort självförtroende.
*pluggar heltid och har två jobb, och hinner ändå med massor roliga saker.
*tycker jättemycket om mina tatueringar och får till klädstilen ibland:)


det jag behöver arbeta med en självkänslan, det är sjukt låg. antar alltid att andras åsikter om mig själv är sanning, och litar sällan på hur jag uppfattar mig själv om det står i strid med hur andra gör det.
tar åt mig alldeles för mycket av saker.
är beroende av bevis på att jag är bra, höga betyg, att folk säger att jag är bra osv.
har behov av att visa dessa bevis på olika sätt för andra, för att de ska förstå att jag duger.
behöver ständig bekräftelse.

att jobba med de senare punkterna ska bli mitt höst projekt:)











Kommentarer
Postat av: Helena

hej gumman, hoppas du känner dig bättre nu. skitbra lista! Man behöver påminna sig om allt det positiva emellanåt för att inte grotta in sig i skiten.



Om du har tid o lust kanske vi kunde hitta på nåt i veckan? =) Har i princip öppen schema från torsdag eftermiddag till söndag.



Kraam!

2009-09-28 @ 20:07:53
URL: http://blueragdoll.blogg.se/
Postat av: Katainen

There you go. Du är bra, du är bäst, det har jag sagt mången gång. Jag vågar dock inte skriva en sådan lista. Jag kanske kommer till insikt om vem jag är ;)



2009-11-18 @ 03:33:40
URL: http://sistafyrtornet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0