nyårslöften




är en sån som alltid alltid har nyårslöften..
ponerar på hur de kommande ska förverkligas...ett utkast:

-vara snäll mot mig själv, med allt vad det innefattar
-försöka att hålla ner min konsumtion när det gäller sånt som inte är en beroende faktor till ett gemytligt leverne
-dumpstra mycket
-skaffa ro till att läsa skönlitteratur(något som känns som en omöjlighet när man blir begraven i kurslitteratur)
-upptäcka massa döbra band!det var ett tag sen nu
-PRIORITERA, pooni närmaste vännerna och la familie
-göra två tatueringar innan sommaren
-försöka att diska lite oftare
-bli en livsnjutare av högsta rang!!!!!


annars kommer 2010 se ut ungefär såhär:

plugga 150%
sociologi på liu samt statistik för vetenskapligt arbete på miu
fortsätta att jobb helg (men inte ta på mig fler jobb än det jag har)
ska försöka prioritera in kvinnojouren också, den biten har verkligen kommit i skymundan senaste tiden
plugga distans på sommarlovet om jag hittar nåt kul på lite högre nivå, vill helst undvika att jobba bort hela sommaren.
åka på festivaler
hälsa på vänner i fjärran städer och länder




blir nog bra






Kommentarer
Postat av: Anonym

bra löften:)

2009-12-19 @ 22:37:25
Postat av: evelina

Du ska även prioritera en bio med mig! De är du skyldig mig! haha! puss gumman!

2009-12-20 @ 11:46:44
URL: http://www.boudoireleven.com
Postat av: zazzaaaaaaa

hälsa på sara i fjärran umeå:D:D:D

2009-12-20 @ 20:57:54
Postat av: freja

ett musiktips - Emilie Autumn. =)

boktips - Torey Hayden ;-)

kram

2009-12-21 @ 14:54:22
URL: http://lolitakatt.blogspot.com
Postat av: Karin S

Jag hoppas verkligen att en av de där vännerna du ska besöka i ett främmande land är mig!

2009-12-22 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0