i wont be home for christmas



I'll be dead by X'mas now anyway, please give all my things away
they'll make great X'mas presents for you, and for all my friends



vill vara en vettig människa som kan uppskatta alla fina människor och allt bra omkring mig men är ingen bra person som kan göra det
när jag borde vara glad över allt jag har så tänker jag på det jag inte har 
utmanar istället ödet med den klassiska trilogin för "hur man inte ska vara snäll mot sig själv, mio´s way"
men som sagt inte nyår än...kanske kan bli en fantastisk människa under de 7 dagarna som finns kvar under 2009



nu: death note

god jul


well i guess this is growing up



Kommentarer
Postat av: niclas

nu har du fått en fin länk i min nya högerspalt!

2009-12-25 @ 15:22:32
URL: http://tillfabriken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0