skjut en snut

känner så just nu..jaja...inte dra alla över en kamm, nej nej...men ok hela rättsystemet?
så trött på de som upprätthåller lagar som enbart gynnar de priviligerade medborgarna..men men..inget nytt under solen. jag vill inte bara ägna ännu en dag åt att vara sur och bitter, ska försöka att tänka på sockervadd, gröna ängar, rosa kaniner och enhörningar. Det är väl sånt man strävar efter att tänka på under dryga dagar??


Dagen har ägnats åt att undersöka den närliggande staden vadstena. Vi har haft en liten picnick, sett vackra men hutlöst dyra tingestar från förra sekelskifte(drool!) snackat skit och gått på museér. En schysst kombination med andra ord!
Lite bilder från Hospitalsmuseét:

vacker man



elchocks-apparat från 50 talet,



know the feeling, dudette




en badande galenpanna





Nu måste jag laga till nåt schysst att äta, har bara fått i mig en macka idag. Är skitsugen på rödbetsbiffar och råris så blir nog det! Sedan blir det plugga kvantitativ metod framför televisionen, har tenta klockan åtta imorgon bitti.


Auf Wiedersehn!

ps, har lärt mig 2 nya ord idag! osnygg och snaskig. det är alltså karaktärsdrag vilka man inte sällan benämnde vissa sinnessvaga människor på den gamla goda tiden. ds

Kommentarer
Postat av: sara!!!!!!!

haha jag känner mig som han i badet:s

snutar skjuter vi tillsammans!

upp till kamp på vandringsfärd genom livet!!!

2009-08-11 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0