hon var bråkig, osnygg när det föll henne in

det var rätt fint att börja skolan idag igen, trots att ångesten var gräslig imorse. Jag var ute och gick en långpromenad innan skolan, och när jag väl skulle ta mig mot Liu så upptäckte jag att jjag hade gått helt fel väg. Det hela slutade med att jag nästan fick springa till skolan, och kom sist av alla in på uppropet. fast detta är inte någon nyhet förstås, har nog aldrig någonsin varit i tid till ett upprop. Kursen verkar fint som snus, folket var väl so-so..men det blir väl bra..jag är så gräsligt kräsen när det gäller folk jag ska umgås, får sluta upp med det.


Nu ska jag läsa lite i boken som föreläsningen ska handla om imorgon och klunka kaffe.
Sedan blir det bio för mina sista cash typ, ska se Taking of Pelham 123. Kanske inte riktigt den typ av film jag brukar föredra men tror den kan vara rätt schysst..

Därefter ska det dumpstras lite, behöver fylla på matförrådet, och gratis mat är väl det sista man tackar nej till då.





Förresten så avskyr jag när man gör saker som man vet kommer gå åt helvete, men ändå gör.
vart ligger logiken i detta?
jag är verkligen en mästare på att göra sånt. som sagt, (I´m a) accident waiting to happen. det är en väldigt bra billy bragg låt för övrigt.


Kommentarer
Postat av: Zazza

"folket var väl so-so..men det blir väl bra..jag är så gräsligt kräsen när det gäller folk jag ska umgås, får sluta upp med det."



det där blev jag glad av <3



love uuu!

2009-08-17 @ 19:36:42
URL: http://www.jagaringenrobot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0