Framtiden



måndag börjar skolan och jag sitter och planerar lite för den kommande hösten.
kommer bli en riktigt schysst höst tror jag!

Mina mål och planer är:


Få VG på alla kurser.
Vara på jouren en gång i veckan, komma med i styrelsen.
Bli en jäkel på schack!
Läsa mer.
Styrketräna (så jag kan slåss och försvara mig om det skulle behövas+ förebygga skador på jobbet)
Sluta känna ångest över mitt helgjobb.
Åka på Sverigeturné! Hälsa på polare, tatuera mig och leva loppan.
Åka på kvinnojoursutbildning, 10-11 oktober, Sthlm.
Walking with dinosaurs 23 oktober.
Vara på stadsmissionen och volontärjobba på julafton.
Se pete doherty på debaser den 4e december


Sen är det ett jäkla massa festande nu ett par veckor framöver, massa födelsedagsfester, inflyttningsfester och grejer.
är ju trevligt. känner väl dock att man fått alkoholkvoten fylld på ett bra tag framöver med tanke på sommarens aktiviteter.






Kommentarer
Postat av: Zazza

Mio lever det ljuva livet!

Är glad att du ska uppleva endel tillsammans med mig <3

2009-08-13 @ 16:34:03
Postat av: Anonym

åh, är också sugen på stadsmissionen, undrar om vi kan göra det tillsammans!

2009-08-16 @ 16:16:15
URL: http://normajuliov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0