förnuft vs känsla

det är en nostalgisk dag på flera sätt, dock inte av de slag man önskar sig. känner igen gamla tankar och beteendemönster från förr, känslan av att känna sig kvävd av sitt ovårdade beteende. önskar alltid att jag kunde vara en rationell och organiserad person, och dessa egenskaper hade varit särskilt tacksamt idag.

ligger begravd under skolmaterial men väljer ändå inte att ta tag i det...

känner ändå att jag behöver känna den här dövande tomheten för att sedan kunna arbeta på att vara mitt glad jag. för glad är jag faktiskt övervägande av min vakna tid. i normala fall hägrar ångest på nattetid vilket innebär att jag kan leva loppan under den resterande tiden av min tid.

så..det som bör göras idag är att öva inför två tentor samt städa här hemma. imorgon bär det av till Vadstena, vi ska gå på slottsmuseet och förhoppningsvis bada. det sistnämnda är jag av stort behova av, har inte badat en enda gång på hela sommaren. detta trots att jag har badkläder som är rätt kick ass. Nu ska jag ta mig an kvanitativa begrepp, måste få in dessa oavsett min humörstämning.
<3


Kommentarer
Postat av: sara!!!!!!!

äntligen en mioblogg!!!

2009-08-11 @ 18:22:58
Postat av: Mio

jaaaa!!!!nu äro tiden kommen..klockan har slagit osv....

2009-08-11 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0